avatar Ten blog rowerowy prowadzi Piomtb z miasteczka Brzeziny. Mam przejechane 24959.77 kilometrów w tym 10040.84 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.57 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 120143 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy Piomtb.bikestats.pl

• Sprzęt Sintesi W424

Po śniegu +DD

Sobota, 19 stycznia 2013 · dodano: 19.01.2013 | Komentarze 0

Śnieg piękny, to skrzyknąłem Dawida z Kubą coby poszlifowali umiejętności techniczne. Dominik z Piotrkiem mieli przyjść później.
Niestety Dawid przyszedł z Dominikiem, a Kuba chciał przyjść z Piotrkiem.
Zgody nie uzyskał, więc obaj zostali w domu pielęgnować piotrkowego focha.
Zgodnie z przewidywaniami Dominik już po pierwszym śnieżnym podjeździe odpadł, odprowadziliśmy go do domu a sami śmigneliśmy w teren.
Dawidowi szybko zapychała się tylna opona i miał dosyć duży problem z jazdą.
Mój Z-Max idealny na takie warunki. Ale nie było aż tak dobrze, aby podjechać na "pijaka".
Ze względu możliwości Dawida wycieczka byłą krótka, ale zawsze coś.