avatar Ten blog rowerowy prowadzi Piomtb z miasteczka Brzeziny. Mam przejechane 24959.77 kilometrów w tym 10040.84 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.57 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 120143 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy Piomtb.bikestats.pl

• Sprzęt Sintesi W424

Finał Family Cup 2011 Kielce, Mistrz Polski [1m], Puchar Polski [1m]

Sobota, 3 września 2011 · dodano: 03.09.2011 | Komentarze 7

W porównaniu do ubiegłego tygodnia mocno obawiałem się o kondycję. Puls spoczynkowy za wysoki, dobrze że mój start był bardzo późno, bo mogłem sobie poleżeć i odpocząć.
Pomimo obaw powtórzyłem rodzaj startu z ubiegłego tygodnia, czyli rakieta na dzień dobry.
Nikt przedemną się nie wyrywał, więc poczułem się pewniej i śmigałem.
Grupa młodszych mastersów mimo ze wystartowała minutę przed nami, to jednak koniec ich stawki musiałem wymijać jeszcze przed zakrętem na podjazd.
I w sumie fajnie, bo przynajmniej miałem kogo ganiać. Tak się rozkręciłem że w końcu przyjechałem 3 w ich kategorii wiekowej, a po odliczeniu czasu naszego postoju wychodziło by ze byłbym drugi.
Zabawa przednia :)
Dalsze miejsca w mojej kategorii to Sadłecki Andrzej (strata 2.19) Broekere Krzyszof (strata 3,27), Domżalski Zbigniew (5.53) itd. Startujących 15, a w kategorii wyższej 19.
Moi zawodnicy wzorowo mnie dopingowali. Musimy wykombinować jakieś terkotki do dopingu.
Średnie z poszczególnych pętli:
1. 20.0 /10:39
2. 20.2 /21:47
3. 18.0 /33:03
4. 18.9 /44:29
Pętla 3,75 km, czas 45,29
Trasa ciekawsza niż ta z ostatniej niedzieli (Mistrzostwa Kielcekiego). Przydał się dodatkowy podjazd i zjazd dzięki któremu wjeżdżało się na metę z dużym impetem :) Mam wrażenie że na tym zjeździe dużo nieostrożnych zawodników dobijało na kamieniach opony i przez co łapali gumy.

Ślad trasy z GPS. Przejazd treningowy.

W sumie nie wiedziałem że tam jest kilometrowy podjazd pod tą górę. Liczyłem że jakieś 500-650 metrów.

Start. Do tego kasku jednak inna koszulka musi być.

Pod górkę © PioMtb

Mój wyścig

Chłopaki z grupy B i C startowali o 9.30. Było trochę zamieszania z ich numerami, ale ostatecznie wszystko było ok.
Grupa B miała 1 okrążenie, C 2 okrążenia.
Wyniki:
Grupa B.
6m. Janek Mendry
8m. Eryk Supera
14m. Mateusz Bartnicki
18m. Mateusz Olczyk
Grupa C.
15m. Czarek Ciesielski

Podjazd chłopakom nie najlepiej wyszedł, ale nadrabiali zjazdem.
Do końca nie znałem wyników Pucharu w ich kategoriach, no i zaskoczenie bo trójka załapała się do pierwszej piątki.

Puchar Polski w Kolarstwie Górskim

Start kategorii 11-12 lat

Film z wyścigu chłopaków

Eryk przed wjazdem na mete. Walka do końca. © PioMtb

Eryk jeszcze raz z innego ujęcia. Blisko było 7 miejsce.

Mateusz przekracza linię mety

&NR=1

Kategoria Wyścig

Piomtb
| 20:22 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Dzięki w imieniu swoim i chłopaków !
sandman
| 21:01 poniedziałek, 5 września 2011 | linkuj Gratulacje Piotrze!!! Chłopaki też sobie nieźle radzą:) Tak trzymać:)
Piomtb
| 16:27 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Dzięki piootrj, Nie da się ukryć że troszkę naciskałem :) Ale lubię tą trasę. W 2007 w kat. H też zdobyłem Mistrza Polski.
| 16:14 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Dzięki. Nie byłem przygotowany, więc szampana do Kielc nie zabrałem. Za to teraz obżeram się lodami :) A z klubem chyba we wtorek będziemy świętować.
Marku, wszystko przed Tobą! Rok temu miałeś dużo gorszą formę, więc nie porzucaj nadziei :)
piootrj
| 08:01 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Gratulacje ! Ja jechałem w grupie tej przed Tobą, czyli gdzieś na trasie mnie wyprzedziłeś :) Pozazdrościć formy. Pozdro
ablababla
| 05:21 niedziela, 4 września 2011 | linkuj No to gratulacje! Sadłecki w tyle! Rozumiem, że sukces trzeba jakoś oblać? :)
Jeszcze rok temu miałem zamiar i nadzieję w parę lat dorównać Tobie kondycją. Ale coś widzę że to mrzonki były :)
Gratulacje dla chłopaków. Janek jak się nie będzie obijać, to za rok będzie z Bregierem o zwycięstwo walczyć.
A poza tym to ostatni będą pierwszymi. Trzeba być tylko odpowiednio zdeterminowanym :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzyzy