avatar Ten blog rowerowy prowadzi Piomtb z miasteczka Brzeziny. Mam przejechane 24959.77 kilometrów w tym 10040.84 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.57 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 120143 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy Piomtb.bikestats.pl

• Sprzęt Sintesi W424

Poland Bike Urle - [test ustawień w nowym rowerze]

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · dodano: 21.08.2011 | Komentarze 0

Miejsce nieistotne :)
Rower składałem w piątek i sobotę i natychmiast po złożeniu wyjechałem do Marka żeby w niedzielę zrobić wyścig.
Oczywiście nie spodziewałem się ze będzie łatwo. Rower po takich zmianach, nie przetestowany.
No i testowałem na trasie. Jadę w czubie. Na 12 km rozpiął się łańcuch. Gdy składałem rower nie miałem pinu do skuwania łańcucha no i... cóż, spodziewałem się że tak może być. Skuwacz przezornie miałem przy sobie, więc skułem i jechałem dalej bo test trzeba robić.
Po drodze trzy razy zatrzymywałem się i ustawiałem wysokość siodełka. Wreszcie jak optymalnie ustawiłem to wyprułem jak rakieta. Niestety zostało już tylko 8-9 km do mety i gdy dojechałem miałem poczucie niedosytu.
Czas bez postojów 49 min, co spokojnie dawało by mi drugie miejsce.
Trasa totalnie płaska. Czasami sporo błocka.
Średnia do awarii 31.1 (ze złym ustawieniem jechało mi się fatalnie choć w grupie), później mimo że indywidualnie to śmigałem ze średnią 31.2.
Wieczorem wracając z plecakiem z Koluszek dorzuciłem jeszcze 30.6 średniej.
Pierwsze wrażenia z jazdy na nowej ramie to że ładnie amortyzuje małe nierówności. Dzięki temu w tych miejscach mogę szybciej jechać. No i większy komfort.
Mniejszej wagi tak bardzo nie odczuwam, chociaż te średnie... Wszystko okaże się w ciągu następnych tygodni.