avatar Ten blog rowerowy prowadzi Piomtb z miasteczka Brzeziny. Mam przejechane 24959.77 kilometrów w tym 10040.84 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.57 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 120143 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy Piomtb.bikestats.pl

• Sprzęt Sintesi X-Wing

Family Turek [1m] +ml.

Niedziela, 3 lipca 2011 · dodano: 04.07.2011 | Komentarze 0

Family Cup Turek. Trudny podjazd © PioMtb

Trudny podjazd. Ja na 6 podjazdów 3x podjechałem w 100 procentach. W krytycznych miejscach pomagało odepchnięcie się od drzewka.

Na mecie:
Mateusz1 1m
Eryk 2m
Kamil2 3m

Ja 1 m.
Lokalni chyba jeszcze nie bardzo wiedzieli że w FC od ub. roku jest klasyfikacja Pucharowa i byli rozdrażnieni że ktoś spoza ich terenu "zabiera" im miejsca.
Do tego stopnia że nawet mnie nie wyczytali podczas dekorowania lokalnych.
Drobiazg, najważniejsze że kolejne 10 punktów wpadło do klasyfikacji.
No i w kategorii młodych i mimo ze tylko o punkty, to znowu Brzeziny zapełniły w 100% pudło :)
Mateusz 1 raz na 1 miejscu.