avatar Ten blog rowerowy prowadzi Piomtb z miasteczka Brzeziny. Mam przejechane 24959.77 kilometrów w tym 10040.84 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.57 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 120143 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy Piomtb.bikestats.pl

• Sprzęt Sintesi W424

PB XC Kopa Cwila 4/41 [18/113]

Niedziela, 19 października 2014 · dodano: 23.10.2014 | Komentarze 0

Wylajtowana Kopa Cwila
Gdyby wczoraj ktoś powiedział mi że na kultowej* Kopę Cwila będę wjeżdżał z patelni to bym go wyśmiał.
Jednak po dzisiejszej imprezie Poland Bike w wersji XC już wiem że jest to możliwe.
Autor trasy wymyślił wjazd na szczyt kopy łagodnymi serpentynkami i tym sposobem "spłaszczył" w sumie i tak niewielki pagórek.
No i bądź tu kolarzem nomen omen górskim
*kultowa w wykonaniu Pucharu Mazowsza XC
Rywalizacja:
3 godziny snu, tak wyszło Gdyby nie kupiony wczoraj bilet na PKP, dał bym sobie siana ze startem. Nawet na miejscu mocno zastanawiałem się czy startować.
Ale pogoda piękna, wiec czemu nie zrobić testu na tej uproszonej trasie.
I w sumie nie było najgorzej, do 5 okrążenia jechałem na 3 m, na ostatnim szóstym minął mnie zawodnik z mojej kategorii i tak dojechałem na 4m.