avatar Ten blog rowerowy prowadzi Piomtb z miasteczka Brzeziny. Mam przejechane 24959.77 kilometrów w tym 10040.84 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.57 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 120143 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy Piomtb.bikestats.pl

• Sprzęt Sintesi W424

BM Świeradów 2/81 [19/483]

Sobota, 4 października 2014 · dodano: 23.10.2014 | Komentarze 0

Na koniec sezonu, mocny akcent. Pierwszy i ostatni w tym sezonie start w Bike Maratonie.
Trochę statystyki:
Sobotni BM Świeradów - ogółem 1083 startujących.
Dystans MINI 27km, 800m przewyższeń.
Na 483 startujących, metę przekraczam jako 19.
Na 81 zawodników z mojej kategorii, zdobywam 2 miejsce.
Na mecie do Irka Ściegaja z Nowej Rudy mam 1:18 sek straty, notabene to zawodnik który wygrywa generalkę tegorocznego BM, a III Waldek Cich z Karpacza (ponownie góral) ma do mnie 1:46 sek straty.
Rywalizacja.
Poprosiłem szefa BM o start w 3 sektorze. Mogłem i w pierwszym, ale frajda z mijania by mnie ominęła. Hihi.
Jak zaplanowałem tak i się stało. Żadna osoba którą wyprzedziłem nie podjęła dłuższej walki aby odebrać swoje miejsce. Pod koniec, kiedy już byłem bardziej zmęczony kilku zaatakowało. Ale na ostatnim podjeździe kiedy włączyli młynek?!, dałem 2:2 i grupka została z tyłu.
Trasa fajna, troszkę za mało techniczna, ale przynajmniej było co podjeżdżać. Wreszcie
W przyszłym sezonie Świętokrzyską raczej sobie odpuszczę na korzyść BM.
W przypadku dłuższych dystansów ŚLR jest ok, no może poza błotem. Ale w przypadku krótkiego dystansu-bardziej crosowego, nie ma co porównywać.
Podobnie organizacja. No i większość edycji to jednak prawdziwe góry.