avatar Ten blog rowerowy prowadzi Piomtb z miasteczka Brzeziny. Mam przejechane 24959.77 kilometrów w tym 10040.84 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.57 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 120143 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy Piomtb.bikestats.pl

• Sprzęt Sintesi W424

Nocny po lesie - test oświetlenia

Piątek, 20 grudnia 2013 · dodano: 21.12.2013 | Komentarze 0

Od czasu serwisowania maszynki nie miałem okazji pojechać w teren. Aż mi było szkoda, bo biegi działają idealnie, amor i hamulce też.

Na szczęście po 18 dotarło wreszcie zamówione przednie światełko. Aku wcześniej naładowane już tylko czekało, chwila na zapoznanie się z nowym nabytkiem i sprawdzenie jak przełączać moce oświetlenia i w drogę.

Nabytek nazywa się Convoy S2 i jest to modowana przez Dariusz70 ze światełeka.pl chińska latareczka. Wygląda niepozornie, ale w najmocniejszym trybie potrafi wypluć jakieś 850-900 lumenów. Dioda CREE XM-L2 T6 3C, ze sterownikiem extended od Grega.

Niestety nie dotarły jeszcze właściwe aku, więc wrzuciłem o słabszym amperazu co odbiło się na braku 100% mocy. Ale już na 50% był niezły wypas. Z takim światłem super się jeździ w nocy. Zupełnie inne doznania.

Niestety podczas jazdy brakowało mi szerszego snopu światła. Przy małych zakrętach było ok, natomiast juz 45 st. było kiepsko. Czyli poczynię jeszcze jakieś zmiany. Następny wyjazd będzie już z mocnym aku, pewnie też wrażenia będą inne.